Gündem

İstanbul’da sular ne zaman gelecek? 25 Eylül 2021 İSKİ su kesintisi ve arıza sorgulama

İstanbul’da su sıkıntısı yaşayan vatandaşlar, “Su ne zaman gelecek?” sorusuna İSKİ üzerinden yanıt arıyor. Peki 25 Eylül Cumartesi sular ne zaman gelecek? İşte su kesintisi yapılan iller…

Sular İstanbul'a ne zaman gelecek?  25 Eylül 2021 cutSKİ su kesintisi ve arıza incelemesi

İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), kentin her iki yakasındaki bazı bölgelerde su kesintisi yapılacağını söyledi.

İSKİ, İstanbul’da arıza ve bakım nedeniyle su kesintisi yaşayacak bölge ve mahalleleri paylaştı.

Su kesintileri nedeniyle zor durumda kalmak istemeyen vatandaşlar, “Hangi mahallelerde sular ne zaman kesilecek?” cevap arıyorum.

Peki sular İstanbul’a ne zaman gelecek? Sular hangi ilçelerde ve ne zaman kesilecek? İşte 25 Eylül 2021 Cumartesi günü su kesintisi yaşayacak mahalleler…

ULSKİ SULAR 25 EYLÜL 2021 NE ZAMAN GELECEK?

AVCILAR

Etkilenen mahalleler: Gümüşpala Mah

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 10:03

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde 13:30 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

BÜYÜKÇEKMECE

Etkilenen mahalleler: Ulus Mah, Türkoba Mah, Hürriyet Mah

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 09:01

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde saat 13:00 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

BAHÇELİEVLER

Etkilenen mahalleler: Merkez Mahyenibosna

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 10:49

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde saat 17:00 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

BAŞAKŞEİR

Etkilenen mahalleler: Başak Mach

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 08:42

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde saat 13:00 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ

Etkilenen mahalleler: Ortaköy Mah, Ulus Mah[Ambarlıdere Mah], Kuruçeşme Mah, Nisbetiye Mah

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 11:08

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde saat 15:00 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

KÜÇÜKÇEKMECE

Etkilenen mahalleler: Yeşilova Mah

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 09:11

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde saat 12:30 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

ΚΑΠΙΘΑΝΗ

Etkilenen mahalleler: Mehmet Akif Ersoy Mach.

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 11:42

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde saat 15:00 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

SULTANGAZİ

Etkilenen mahalleler: Cumhuriyet Mah

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 08:49

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde saat 13:00 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

ΚΑΤΑΛΚΑ

Etkilenen mahalleler: Örencik Mah. Başak Mah.

Başlangıç ​​tarihi: 25.09.2021 07:47

Son kullanma tarihi: Çalışmaların 25.9.2021 tarihinde saat 13:00 civarında tamamlanacağı tahmin edilmektedir.

. ARIZA VE SONLANDIRMA SORU EKRANI

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu